zaterdag 5 oktober 2013

zaterdag

Beetje jammer. Zoals wel vaker heb ik te vroeg gejuigd. De morf-pleisters brengen toch minder heil als wat ik had verwacht en gehoopt. Toch maar af en toe er een andere pijnstiller erbij smokkelen. En dan nog... niet pijnvrij... De suizingen in mijn hoofd nemen ook toe. Net of je een afzuigkap aan hebt staan... Vooral als ik moe ben, wat al vrij snel is.
Vandaag naar Tilburg. Marie-Louise is jarig. Ben al een hele tijd niet meer in Tilburg geweest. Ook niet naar mam van Maurik. Ik voel me daar best schuldig over maar aan de andere kant weet ik ook dat het okee is. Dat ze het allemaal wel begrijpen. Gelukkig maar.
Hier wonen is heerlijk maar het had toch niet zover weg moeten liggen...

2 opmerkingen:

  1. Ik zou maar eens stoppen met je schuldig te voelen over dit soort dingen. Hoop dat de extra pijnstillers werken, dan kun je nog een beetje genieten in Tilburg.

    BeantwoordenVerwijderen