vrijdag 4 oktober 2013

loop achter...

Ik loop zo achter met schrijven... Er gebeurt zoveel, of liever gezegd... er is zoveel om te vertellen. En deze week heb ik gewoon veel te veel ingepland... Ik voel het... aan alles. Volgende week ga ik dat anders doen en hoop ik veel aan schrijven toe te komen. En aan foto's bewerken. En nog wat dingen. En ook aan lezen... Gisteren heb ik van mama een prachtig boek gekregen. Wel heel heftig denk ik maar ook wel zinvol. Mama vond het moeilijk om te geven maar ik zei haar dat het goed was. Het is immers waar ik mee bezig ben, wij moet ik zeggen. Iets wat constant aanwezig is in mijn hoofd, soms wat heviger en soms wat meer op de achtergrond. Maar ALTIJD aanwezig.
Het boek heet 'Stel, je gaat dood'

1 opmerking:

  1. Poehhh is inderdaad heftig! Sterkte met lezen lieve juudje! Denk aan je... xxxx

    BeantwoordenVerwijderen