donderdag 17 oktober 2013

Eerste huisbezoekje van huisarts

Ze is een erg lieve zachte vrouw. En jong... Haar tweede kindje is nog maar 4 maandjes oud...
Behalve de toenemende klachten hebben we veel besproken. Ze had contact met Lisbeth over de situatie nu. Gisteren, waar we het over hadden gehad, dat heftig woord... moet natuurlijk ook door haar worden goedgekeurd. Niet alle huisartsen kunnen en willen dit doen... Het was voor mij een opluchting dat zij hiervoor open staat. Klink misschien stom. Nu gaat zij kijken wanneer zij samen met Lisbeth kan langskomen om de officiële papieren in orde te maken. Nogmaals, voor de duidelijkheid. Het is daardoor niet al vastbesloten dat het zo gaat moeten lopen... Nu worden alleen de mogelijkheden geschept om..... Heel belangrijk vind ik, wij...

Verder heeft ze Medrol (cortisonen) voorgeschreven om de druk van eventuele vocht te verlagen in het hoofd. Gezien dat er bij de uitslagen twijfel was over metastasen... Als dit, die Medrol, nou verbetering geeft binnen 4 dagen, (!) betekent dat dat er inderdaad uitzaaiingen zitten daar, die de klachten veroorzaken. Als er geen verbetering optreed dan zijn het waarschijnlijk gewoon bijwerkingen van chemo.
Maandag komt ze weer om te zien hoe het ervoor staat...
 
Morfine mag ik nog een een kleine bijplekken. nu dus 50 + 12.     Ach d'r is nog te gaan tot 400.
Het is nog steeds de opzet naar pijvrij... en nu zoeken naar die grens....

Ik ben heel wazig in mijn hoofd, duizelingen, heel slecht horen, druk op mijn hoofd en ogen... het lijkt steeds moeilijker om 'straight' te denken en logische zinnen te schrijven. Zinnen formuleren duurt eeeeuwig... pfffff
 En er is nog ZOVEEL wat ik wil doen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten