zondag 6 oktober 2013

even fantaseren...

 

Ergens deze week was ik er 's nachts uit. Ik had een geniaal plan! Ik ga naar Ollie in Curaçao!!
Ik alleen. Een soort retraite... in stilte zijn... terugtrekken van de wereld, één zijn met de natuur, met de zon, met de zee, daar vreselijk veel foto's van maken, ZEN worden en tussendoor veel schrijven.... Klinkt toch hemels??? 
En dan ook nog tijd met Ol doorbrengen en filosoferen over het leven. Da kunnen wij namelijk
heeeel goed samen! 
En ook nog iets wat ik nog niet benoemd heb naar iemand toe want het is zo afgezaagd.... 
zwemmen met dolfijnen...

Een prima accommodatie gevonden voor een goede prijs. 7 nachten. Dan kan Ollie ook gewoon haar ding doen en hoeft ze geen rekening te houden. Ze had aangeboden dat ik gewoon bij haar in haar huisje kon... maar dat zou ik niet makkelijk doen... De vliegtickets zijn nu ook wel te doen...
Manmanman ik ging er helemaal in op!!! Was zo enthousiast... Maar later op de dag kreeg ik mijn verstand terug...... hoe kwam ik erbij!!? Hoe het nu lichamelijk gaat, rij ik niet eens naar mijn moeder!! En langer dan 5 uur wakker zijn voel ik ook gelijk aan ALLES! Wat een MUTS toch!!!

Maar eerlijk is eerlijk....... ik heb van die uurtjes googelen heel erg genoten!!! En dat is toch ook mooi!?


3 opmerkingen:

  1. Mooi, dat je daarvan ook nog weet te genieten.
    Ik had liever gelezen dat je op het vliegtuig zat, maar jij natuurlijk nog veel meer he.
    Proberen een plekje Curaçao thuis te maken dan maar zeker?
    Liefs lieve Judy xxx
    Els D.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was je enorm gegund als je daar heen kon meid <3 !!!! XXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen