woensdag 2 oktober 2013

fijne dag! Happy!

Fijne dag gehad. Marco was vrij. En de pijnpleister begon vanmiddag te werken. Zo hee! Tof! De scherpte is eraf!!
Weer en stuk geruimd in de garage... Marco is met een volle aanhanger naar de stort gereden. Heerlijk! Weg is weg!!!
Ik heb vandaag ook weer eens gekookt! Dat werd wel weer tijd! Marco heeft dat al heel wat keren op zich genomen omdat ik aan het eind van de dag helemaal lam in bed lag... Erg eigenlijk...lichtelijk schuldgevoel... Maar ik moet eerlijk zeggen, het eten smaakt me veel beter als hij kookt!!! Geniet er echt van! Terwijl als ik kook, eet ik maar heel weinig... 



Raar gevoel van iets te zijn vergeten... ik ben erachter.... rustweek van chemo scheelt 10 pillen. En 6 pijnstillerkes minder scheelt ook! 16 minder per dag is toch niet mis. Mijn niertjes zullen wel blij zijn.

4 opmerkingen:

  1. Juudje wat ben je toch een topper x cindy en rene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ga jij vandaag doen? Ik rene extra verwennen het is nl dierendag ;-)

    X cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Juudje,wat fijn dat je minder pijn hebt!!
    Marco vind het vast niet erg om te koken voor jullie...moet je je niet schuldig over voelen..dat hij vast graag voor je.
    Zo dat scheelt zeker heeeeeeel veeeeeeel pillen zeg...
    Fijn weekend lieverd!! XXXX Daan

    BeantwoordenVerwijderen