maandag 7 oktober 2013

toch maar gebeld naar doc.

Dapper geweest... toch maar gebeld naar dr. Geboers. Dat mocht/moest als de pijn zou aanhouden... En van een echte verbetering kan ik niet spreken... Ik mag er een extra morf-pleister bijplakken Nu dus 3. En indien nodig bij zo'n opvlamming, 2 pilletjes onder de tong laten smelten (in plaats van één). En ook nog Ibuprofen erbij, als dat nog nodig mocht zijn. Die andere, Zaldiar niet meer omdat die toch te straf is voor de maag.
Morgen begint de tweede cyclus van de chemokuur, na een rustweek. Ik kan niet zeggen dat ik echt andere bijwerkingen heb van deze chemo... niks is erbij gekomen... Dat wil ik heel graag zo houden!!!

Verder was het een erg fijne dag. De zon scheen, Lars was vrij en ik had helemaal geen afspraken op de kalender staan! Heeeeeeeerlijk! Allemaal dingetjes doen die ik leuk vind. Bewust genieten van alles om me heen, de zoveelste bakkie koffie, een grapje van mijn zoon en zoveel meer... en de reden waarom ik in bed moet gaan liggen is niet leuk natuurlijk, maar tóch blijft het een lekker bedje!!

1 opmerking:

  1. Suuuuppppppur fijn voor je Juud, zo'n dagje!!!! Die gun ik je zooooooooooo veel..................
    ....denken veel aan je..... dikke knuffels...... Liza, Angèle en Natasja xxx

    BeantwoordenVerwijderen