maandag 14 oktober 2013

niet mooi...

Ja.... dat stukje wat ik gisteravond schreef is niet zo aardig... Beetje kortzichtig misschien wel. En het zegt veel meer over mij dan over deze man... Ik kijk meer uit het oogpunt van de 'verloren vrouw'... en uit angst dat mij hetzelfde te wachten staat... Ja het maakt me bitter en cynisch en niet een mooier mens... ik wéét het...
Misschien moet ik even het cursusmateriaal van de Mindfulness training bovenhalen: met mildheid en vriendelijkheid aanvaarden...

4 opmerkingen:

  1. Hier kan ik wel een beetje met je mee voelen. Jij ziet dingen inderdaad van uit een ander oogpunt. Het is bij mij niet hetzelfde als bij jou maar de boosheid soms wel hetzelfde. Ik kan er soms ook moeilijk tegen als mensen "klagen" over hun zwangerschap of kinderen. Omdat ik daar nu anders in sta. Het geeft niet en het hoort erbij. En toch denk ik dat deze man nog vaak aan haar denkt maar dat staat niet op zijn voorhoofd geschreven. Xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje!! Dat is mooi geschreven Cin... I get it!
    And you're so right!
    Warme knuffel(*)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch snap ik jou gevoel wel heel erg!! Maar hij zal haar idd vast niet vergeten zijn!! XXX

    BeantwoordenVerwijderen