dinsdag 8 oktober 2013

Voel me niet goed vandaag! Vanmorgen wel naar Kim gegaan voor Lymfedrainage. Zij gaf alweer aan dat als het niet gaat, zij ook naar mij kan komen. Oh ja, weer vergeten.

Vanmiddag kwam Peggy, de hulp. Ik voelde al dat het me zelf niet zou lukken zoals vorige week 4 uur lang lekker mee te poetsen. Ik gaf dat maar snel aan dat ik weer terug in bed ging liggen... Ze zei het te begrijpen.. Maakte me ook niet uit... kan gewoon niet anders. Jammer dan. Samen met haar een lijstje doorgenomen van dingetjes die ik graag gedaan zag. Geen probleem. Zij aan de slag, ik mijn bed in. En normaal ben ik heel gevoelig en snel geïrriteerd door geluiden in huis... maar nu NJET! Veel geslapen dus. Toen ik beneden kwam was ze bijna klaar en het zag er weer prima uit... Wat heerlijk is dat toch! De oven, de koelkast, de strijk, de badkamer, stofzuigen, dweilen.... GEDAAN!!!!!!

Aan de einde van de middag belde ook Ivonne van de Dela... Door het doof en propvol wattig gevoel in mijn hoofd, kon ik ze maar slecht volgen... Iets over het vervoer tussen België en Nederland... straks... Volgens mij was dat al besproken... en ik kon ook niet zomaar even overschakelen... stom gesprek. Ze stuurt de gegevens nog door... pfffffff, take your time zeg!!

Lars kwam er na school even bijliggen... met een vraag... over iets in december (iets leuks met een maat)... Waarbij hij zelf al zei dat we eigenlijk zo lang niet van tevoren kunnen plannen.... Voor zo'n kerel ook niet leuk... Zonder dat ik het hoef uit te leggen snapt hij het... SCHAT!!!!

Even naar beneden, klein beetje gegeten. De tweede cyclus van die chemopillen begon trouwens weer vandaag. Die moet je bij het eten innemen, 's morgens en 's middags. Nu weer even beneden voor een kop koffie en een blogje schrijven.... Meer gaat het vanavond ook niet meer worden...

4 opmerkingen:

  1. Even geen woorden! Sterkte meid..kusje van Dani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet ook niet veel te zeggen maar veel zeggen is denk ik niet nodig. Je weet dat we aan je denken en onwijs veel van je houden
    Heel veel liefs van ons beide
    Dikke kus Je Spacemam

    BeantwoordenVerwijderen