dinsdag 24 september 2013

Zo'n last en ongemak. Mijn hoofd, nek, hals en rug. Hoesten doet pijn en als ik eenmaal begin kom ik er niet meer uit! Heb maar weinig kunnen genieten van de kleine dingen vandaag of positief omgaan met deze hele situatie. En überhaupt geen energie om iets nuttigs te doen... Alleen naar Kim geweest voor lymfedrainage. En moest even naar Lommel rijden voor een cadeautje voor iemand. Drie winkels ingegaan waar ik altijd heel graag kom. Maar het doet me niks meer... ik heb niks meer nodig... Oh ja, in één winkel, waar ik normaal altijd wel van alles zie, sta ik gegeneerd één klein kutmutsje af te rekenen. Me schuldig voelend dat die mevrouw voor 5 euro helemaal naar de kassa moet komen lopen. Op het plein zitten allemaal mensen nog even de laatste zonnestralen van de zomer mee te pikken. Of de eerste van de herfst. Het is maar net hoe je het bekijkt...
Zal ik het maar een off-day noemen? Bahbah!!!

2 opmerkingen:

  1. Hey lieverd.....een off day pfff is nie fijn nie. Ik stuur je een beetje nieuwe energie XXXXX <3 Hopelijk heb je er wat aan

    BeantwoordenVerwijderen