dinsdag 10 september 2013

belachelijk gewoon!

Het is toch gewoon belachelijk!!!
Dat een vrouw van mijn leeftijd zich bezig moet houden met zaken als rouwbrieven, crematie, gedachtenis-prentjes, bloemen, muziek en zoveel meer..... Af en toe wordt ik daar zooooo ontzettend boos van! Ik vind het zo oneerlijk!!! Ik heb ons leventje zo met zorg en liefde en toewijding gemaakt tot wat het nu is... We hebben alles wat een mens zich zou wensen. We wonen in een huis wat een thuis is geworden , mede door mijn handen... En nu moet ik datalles  achterlaten, alsof het niks is... Mag ik daar even heel triest over worden?
Alles voor niks? Een weggegooid leven...? Nee dat ook weer niet.... maar het is niet áf... Ik vind het moeilijk, dit afscheid nemen... De pijn in mijn lijf versterkt alleen maar dat gevoel... het komt naderbij... en toch weet je het ook niet. Wat een klotespelletje dat het leven met me speelt. En altijd al heeft gedaan! Als het niet het ene was dan was het wel het andere..... Mijn droom van een boek schrijven kan ik ook wel op mijn buik schrijven! Staat zoveel op papier, zoveel dagboeken, zoveel verhalen... maar de tijd ontbreekt om dat in te voeren op de computer.... ach what the hell! Is natuurlijk ook helemaal niet boeiend....
Weltrusten! Morgen gaan we er weer tegenaan, met goede moed! xxx

12 opmerkingen:

  1. JAAAAHHHHHHHHHHH JIJ mág daar heeeeel triest over worden.......... rot kl...zooi..... Jij verdient echt anders, vind ik. If I could...... ........ .... I would, for you. Voel me je mee..... Liza xxxxxx met zachte knuffel to not hurt you....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LieveLieveLieveSchat.......Huge Holding Hug. .xxxxxxxxxxxMom

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieverd als je nu voor mij al je dagboeken, aantekeningen, foto's, briefjes, wachtwoorden van je blogs nalaat. Dan maak ik met alle liefde dat boek voor je!!!!
    En dat meen ik uit de grond van mijn hart

    Goed dat je je boosheid opschrijft. Je bent ook veel te jong en natuurlijk is je leven nog niet klaar.....#kutteringtiefestakkezooi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat ontzettend lief van jou Ceet. Maar echt! daar is geen beginnen aan.....
      En jouw laatste woord: # I like!!!

      Verwijderen
    2. Geloof me Juudje daar durf ik aan te beginnen, dus denk er maar eens over na
      En wil er zelf nu al met je aan beginnen zodat je kunt uitleggen wat jou visie erop is
      xxxx

      Verwijderen
    3. Pfoe....... I'm thinking about it.....

      Verwijderen
    4. Pfoe....... I'm thinking about it.....

      Verwijderen
  4. Gewoon zomaar een dikke knuffel om te laten weten dat we onwijs veel van je houden xxx
    Je hebt helemaal gelijk jouw leven is nog niet klaar!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad Judy ...
    Het is niet 'af'. Dat maakt het allemaal zo onwerkelijk, zo on-eerlijk, ...
    Ik kan er zo kwaad om worden. Stel wat jij nu voelt ...
    We kunnen er alleen maar voor je zijn. Want ik weet ... hoeveel mensen je ook rond je hebt, je moet er zélf doorheen. En soms is dat heel eenzaam, hoeveel mensen je dan ook rond je hebt.
    Maar weet dat je niet alleen bent Judy, toffe madam !
    Veel liefs van mij (Els) en Ben ! -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  6. pffffffffffffff heftig zeg...het is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oneerlijk!!!!!!!!!!!! Jij bent veel te jong......ik ben er ook heel boos en verdrietig van!!!
    Dikke knuffels...sterkte xxx Daan

    BeantwoordenVerwijderen