maandag 30 september 2013

hoopvol...

Zo uitgekeken naar de afspraak met dokter Geboers, 16.30. Met het vooruitzicht om daarna veel minder pijn te hebben... Ja, blijkbaar geloof ik nog in wonderen... Meteen erna naar de apotheek gereden, en het eerst wat ik thuis deed was zo'n plakkertje uitpakken en op mijn huid kleven.... Zo!..... in bed gaan liggen maar na twee uur was het er nog nog....... verdomme!! Echt niet leuk! Kom ik beneden en Marco heeft de bijsluiter gelezen... werkt pas na 24 uur... WTF!?

De dokter heeft nu dus morfinepleisters voorgeschreven. Waar Karen al over had verteld. Die plak je gewoon ergens op je huid en dat laat je 3 dagen zitten... dan vervangen... Tjeetje, toch wel knap wat ze tegenwoordig allemaal kunnen... pijnvrij met een plekkerke? Ik ben benieuwd!
Ook nog een puffer voorgeschreven gekregen voor meer lucht...
 ...en dan ook nog pilletjes tegen het hoesten...
We moesten nog wel even langs labo om bloed te laten trekken. Ze houdt alles nauwlettend in de gaten. Fijn!
Morgen begint de 'rustweek' van deze eerste cyclus Xeloda, de twee weken slikken is alweer voorbij... Het is maar goed dat er agenda's bestaan, ik ben zo de kluts kwijt wat tijd betreft...
En nu hoop ik maar dat al die zooi gaat werken!!!!

1 opmerking:

  1. Jeejtje..wat een medicijnen allemaal...nu hopen dat de pijn snel weg is...is zo vreselijk als je zoveel pijn moet lijden...denk aan je lieverd!!! XXXX

    BeantwoordenVerwijderen