maandag 2 september 2013

regelen...

Ik ben zo blij!! Ik ben net teruggebeld door de uitvaartverzorgster die het vorig jaar voor pa regelde.  Zij komt volgende week hier thuis voor een voorgesprek.... Ik heb vanmorgen de Dela gebeld met de vraag of we van tevoren een gesprek kunnen hebben zodat ik zelf het een en ander kan vragen en vastleggen. En heel voorzichtig ook mijn voorkeur uitgesproken voor die ene mevrouw... Ze zouden kijken wat ze konden doen. En nu belde zij dus net terug. Toen ik mijn naam zei, zei ze "nou hoor ik wie je bent"... ze wist het nog precies,  "jouw vader, Hoffmannflat, die vol stond met boeken en aandenkens van over de hele wereld". Ik was zo aangenaam verrast dat ze dat nog wist! Ik was zo over haar te spreken een jaar geleden, met haar begeleiding... Dus vandaar mijn blijdschap.
Is natuurlijk heel 'WEIRD' dat je blij kunt zijn om zoiets..... Dankbaar is misschien een beter woord.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten