maandag 16 september 2013

Het wordt dus niet 'de studie'...
Ik voel hoofdzakelijk "fijn".....dat het zo is en dus geen gevolgen heeft voor familie!!!
Wat dan wel?
Xeloda... chemokuur, maar dan in pilletjesvorm... Geen intraveneus instromingen meer op oncologie... Wat me ook weer een dubbel gevoel oplevert. Vorige keer had ik van Dr. Geboers al info daarover ontvangen. Zat toen zelfs een dagboekje bij. Met smiley's hoe je je per dag voelt. Een blije en een minder blije... 2 smiley's! Alsof dit alles maar twee gevoelstoestanden kan hebben...
Ook een Goodybag meegekregen met een mooi pilletjesdoos, een thermometer, een grote pot uierzalf (tegen handen en voeten syndroom), een nieuwe (zachte!) tandenborstel, zeer milde tandpasta, en een pot zout om een oplossing te maken voor mondspoelingen. Dat belooft veel gezelligs!
Vandaag had ik voor het eerst dat 'nummertjes-gevoel'. Niet fijn. (wat niet wil zeggen dat ik het een kei leuk mens vindt)
Met plezier ga ik weer terug naar mijn eigen bouwvallig ziekenhuisje in Geel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten