zaterdag 21 september 2013

Party!!!

OMG weer zo'n mijlpaal in een moeders leven... Mijn kind is op dit moment voor het eerst naar een party. Echt zo'n fuif met deejays en flikkerende lichten enzo..... Zo dubbel ook weer... heerlijk dat hij eens de hort op gaat en hopen dat hij verschrikkelijk geniet en meteen de smaak te pakken heeft!!! Maar aan de andere kant die bezorgdheid, over wat hem allemaal zou kunnen overkomen op zo'n avond.... (op de fiets in het donker!!! Dju!!)
Maar boven alles overheerst mijn onmetelijke trots en liefde voor dit mens! En wat ben ik TROTS op wie hij geworden is!

1 opmerking:

  1. Erg he die stappen die je als moeder moet maken. Heel herkenbaar, ik ben ook altijd heel bezorgd en de kids hebben zoiets van.....maak je niet druk mam. Loslaten noemen ze dat.....jaja maar mag dat ook in mijn tempo hahaha

    BeantwoordenVerwijderen