donderdag 5 september 2013

dubbel...

Vandaag bij Kim mijn muts afgedaan. Was warm en ik wilde dat gewoon. Kleffe klote muts... Kim doet ook altijd mijn hoofd masseren. Zitten daar ook lymfen? Het voelde okee. Stukje acceptatie... Kim is een schat!

Vandaag gebeld naar het secretariaat van oncologie. In verband met de toenemende pijn. Dr. Geboers zou terugbellen. Om half zeven belde ze gelukkig. Raakte een klein beetje in paniek want ze gaat morgen op vakantie.... en om zo twee weken uit te zingen zie ik niet zitten. Ik mag de pijnmedicatie gaan opvoeren. Heb voor morgen al een afspraak staan voor de huisarts, dus die kan dat voorschrijven. Fijn!!! Tot nu toe was Ibuprofen 400 voldoende. Voelt dubbel: fijn om geen of mínder pijn te hebben maar ook weer balen want het is een stapje verder in... het PROCES...... pfffffff.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten