zondag 16 juni 2013

zondag ochtend

Poeh, vannacht volgens mij overreden door een trein... Na even op gang komen en als eerst natuurlijk een ibuprofen pakken, gaat het weer. Van plan om vandaag niet veel te doen... Het is vaderdag.
Vreemd... dit is de eerste vaderdag zonder vader.... maar ik voel me er niet verdrietig om. Het zij zo...

Komende dinsdag moeten we weer naar dr. Geboers. Kijken of het bloed zich alweer goed hersteld heeft...
Als dat zo is woensdag weer chemo... Gatverdamme.... zo geen zin in. Van deze chemo ben ik zo niet lekker... En de onc. zei vorige keer al; "dat is toch echt niet de bedoeling", gezien we nu voor een zo comfortabele mogelijke weg kiezen... Soms/ vaak denk ik, en Marco ook, of dit wel de juiste weg is. Wat als we ermee stoppen??? wat als............. Moeilijk......... Maar zo "niet lekker" de zomer door vind ik ook niet echt aanlokkelijk.........