donderdag 6 juni 2013

Donderdag oncoloog...

Vanmorgen al vroeg bloedprikken en een uur later bij dr. Geboers (ik was alleen gegaan). Helaas kon ze niets vertellen want de computer had kuren. Heel het ziekenhuis blijkbaar... Ze zou later op de dag de resultaten doorbellen. Rond 13.00 belde ze. Alles was goed behalve de witte bloedcelletjes. Die waren flink gezakt. Wat natuurlijk geen goed teken is. (ivm infecties...) Ik had het eigenlijk al een beetje verwacht omdat ik me toch écht niet optimaal voel.... Over de druk op mijn hoofd en achter mijn ogen maakt ze zich toch zorgen. Ze stelde een Mri van mijn hoofd voor. En een middel wat de slokdarm enigszins beschermt omdat ik aangaf daar ook zo'n last van te hebben, wisselend. Beide heb ik afgewezen... Uitstel... Of er iets in mijn hersenen zit wil ik nog niet weten, ik weet al genoeg.... Het voegt niks toe. En alweer een scan;  ik pas even.... ze begreep het.
Wel moet ik stoppen met de chemopillen tot de volgende raadpleging over ongeveer 10 dagen... Hopelijk herstellen de bloedcellen zich goed....
Ik heb in ieder geval een heerlijke dag gehad. Een zonnige dag. Ik was naar Pelckmans geweest en heb een hele auto vol met plantjes gekocht!!! Zaaaalig!!! Lekker in de tuin gekrummeld. Genietmomentjes zat... En toch ook niet lekker voelen...

Van harte gefeliciteerd lieve Ad!!! Luf yoe!!!