woensdag 26 juni 2013

Beu! Woensdagmiddag 26 juni

Geïrrigeerd. Boos. Ongeduldig. Onrustig. Kots beu!!! Het vermogen om te genieten is al ruim een week maar mondjesmaat aanwezig. Alles kost me teveel energie en dat irriteert me. Blijf maar aan de gang terwijl ik ook denk what for? Gisteren was ik zo moe na het stofzuigen en was alles zo gehad!!! Oneindige klussen altijd!!. En het blijft rotzooi! Mannen kijker ook nergens naar. Lars maakt er een zwijnenstal van ruimt nooit zijn eigen zooi op... ja hoor doet mama wel weer... hup en maar aan de gang blijven... ik wil ook gewoon leuke dingen met mijn energie doen. Anderen in dezelfde kankersituatie liggen te hangen in de bank met een kop thee..... en ik? En krijg ik er een greintje meer waardering of repect voor? Nope!!! Ben er zo klaar mee. Voelt allemaal zo zinloos. Alles in mijn hoofd draait ook om maar een ding... doodgaan.... voel me zo alleen en onbegrepen. Onbegrip.... Story of my life....