zaterdag 29 juni 2013

zaterdag

vandaag naar de verjaardag van Angèle geweest. Zij was vorige week jarig. 15 jaar alweer! Het is zo'n schatje!!! Het was gezellig, verder niemand, alleen mam en Ad waren er. Ik voel me vandaag heel goed. Dus daarna zijn we nog naar Robocup  www.robocup2013.org/‎  geweest. Liza vertelde erover en liet een stuk zien uit de krant. Lars was wel geïnteresseerd omdat dit nu zijn richting is op school. Ik vind het zo leuk dat hij zo gemotiveerd is in wat hij nu doet. Achteraf zei hij tegen mij "nu weet ik het zeker. Dit is wat ik wil gaan doen de rest van mijn leven..."
Dit zinnetje betekent veel voor mij...... Dat ik over 'straks' toch een beetje een idee kan vormen over hoe zijn leventje eruit gaat zien... Hoewel je dat natuurlijk nooit van tevoren kunt plannen....