maandag 1 juli 2013

op controle...

's middags weer op controle bij Dr. Geboers. Eerst bloed laten trekken bij labo. Hate it!
Een uur wachten is zo voorbij dankzij mijn Gsm.
Ik voel me goed, dus had ik niet veel te melden. Zoals altijd noteerde ze alles keurig in de computer. Ze weet ook altijd precies wat er vorige keren gezegd is. Ik vind dat knap, als je kijkt hoeveel mensen ze op consult krijgt. Natuurlijk kan ze dat allemaal lezen in haar computer, maar zij onthoudt ook gewoon de dingetjes die ik tussendoor vertel of gebruikt woorden die ik ook gebruikt heb. Een teken dat ze luistert en onthoudt. Bijvoorbeeld de term "helemaal lazerus". Dat is ook geen vlaams... Misschien vond ze dat ook wel grappig. Hoe dan ook, ik vind haar een super goede dokter! Verder de gebruikelijke dingetjes, luisteren naar hart en longen, drukken in de buik. bloeddruk, gewicht... Oh ja, en daar kwam ik voor, de bloeduitslagen. Alles zag er stabiel uit. De witte bloedcelletjes zijn wat laag maar niet zo erg als de vorige keer. Wel zijn de leverwaardes wat verhoogd. "Daar moeten we volgende keer nog maar even naar kijken. We hebben pas een scan gehad dus de kans dat daar zo snel iets groeit is niet zo groot." "Of we moeten wel erge pechvogels zijn."
Bij afscheid zei ze "profiteer maar goe van alle goede dagen!"         Lieve dokter!