woensdag 24 juli 2013

bijzondere ontmoeting...



Ergens onderweg... hield het fietspad op en was er water... Bleek een pontje over te varen... De meneer kwam er meteen aangevaren toen hij ons zag. Met mijn gehuurde scooter was ik een beetje aan het hannesen en vroeg of Marco het voor mij op het bootje wilde zetten... Beschaamd zei ik tegen de pontjesvaarder "ik vind het allemaal maar dood-eng met dat ding".... En uit het niets zegt hij "nou ik denk dat jullie wel meer enge dingen hebben meegemaakt". Als aan de grond genageld wist ik niks uit te brengen.... Helemaal perplex stamelde ik..... "hier weet ik niks op te zeggen"..... Als afscheid zei die: "heel veel succes met alles jongens!" Met tranen in mijn ogen sukkelde ik van die pont af met mijn stoere scooter...
Nog even draaide ik om en zei tegen hem; "U bent Lief!!"
En hij wuifde mij een kushand toe........



Godverdomme wat heeft dit me geraakt!!!
Ik huil nog als ik dit schrijf.
Bedankt lieve pontjes meneer...
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten