woensdag 10 juli 2013

Ja hoor...'t loopt weer...

Alweer geen zin in chemo vandaag. Het was gelukkig snel gebeurd, 3 uurtjes. Dat komt omdat Dr. Geboers het gisteren al had vrijgegeven omdat mijn bloed goed was. Dat scheelt weer tijd van labo.
Heb me helemaal afgesloten van andere jeppende 'lotgenoten' die vol overgave zaten te vertellen net alsof het om iets leuks gaat... Ik denk bij mezelf wacht maar, tot jullie wat verder in het proces zijn. Ik denk ook dat ik er anders bijzit omdat mijn omstandigheden anders zijn. Zij zijn nog in de waan dat ze gaan genezen, of hebben in ieder geval nog die hoop. Ik weet dat het voor mij anders is... ik ga hieraan dood en ik weet niet hoelang ik nog heb... Soms ben ik boos op de buitenwereld. Alles draait gewoon door. Ach, het is niet uit te leggen.......  Ik probeer te genieten van alles en nog wat. En dat lukt vaak ook wel. 
Maar het is constant aanwezig in mijn hoofd....