donderdag 2 mei 2013

Dipperig....

Bluh!!!! Voel me niet goed vandaag. Lichamelijk maar ook geestelijk. Kan het niet uitleggen... Het is allemaal zo ingewikkeld.... zo veel... Ga vandaag gewoon een beetje rustig aan doen en werken aan mijn blog en foto's... Heb nog zo de behoefte om iets 'na te laten...' Ik had het er ook op dinsdag met Karen over gehad. Zij vond het helemaal niet stom en dat ik, als ik er zo sterk over voel, het gewoon moet doen... Op mijn antwoord dat er al zoveel boeken geschreven zijn op dit vlak zei ze dat het ook voor hulpverleners fijn is om te lezen omdat ze op die manier beter inzicht en begrip kunnen krijgen voor hetgeen 'wij' voelen en meemaken...

Gisteravond was ik ook alweer zo prikkelbaar en geïrriteerd. Vooral tegen Lars. En sinds de vakantie (lijkt wel) geeft hij gewoon zijn weerwoord en zegt er wat van... Dat ik niet zo geïrriteerd moet doen en ook de vraag of ik al een tijd niet meer aan Mindfullness doe. Ik gaf toe dat ik dat inderdaad weer moet gaan oppakken. Hij zei iets van als je zo doet begrijp ik papa wel een beetje... en iets van kanten kiezen. Ik zei "je hoeft geen kant te kiezen..." en snepte erachteraan dat ie dat toch al aan het doen was... Stilte.... Ik;" dus ik ben  al afgeschreven???" Ja zei hij, voor vandaag wel! en hij ging naar boven.......