woensdag 28 augustus 2013

UZA Antwerpen

 Afspraak met dr. Huizing. Een professor: jawel! Om deelname aan een studie te bespreken.Wat een gave dokter; gewoon, grappig, chaotisch, gek als een deur. Zo eentje die geen tijd heeft om d'r veter te strikken en eroverheen struikelt. Heerlijk!
En ze werd gebeld... ging het over bouten, lossnijden, zelf wel doen, koelboxen, in de auto vervoeren.......... Marco zei zachtjes... das de chirurg.... en ik geloof alles wat hij zegt.... hele rare beelden in mijn hoofd, what the f*ck? Toen ze ophing vertelde ze dat ze vanavond moet koken voor 150 man en dat ze in Amsterdam nog even een Halal geslachte schaap moest ophalen...... Wahahahahaha!!!!!! Pfoeeeee!!!!

Die studie... In feite ben je gewoon een proefkonijn van een medicijn waar nog niet genoeg onderzoek naar is gedaan. Maar wie weet doet het nét iets meer... En ik wil alle mogelijkheden aangrijpen... zolang het lichamelijk haalbaar is natuurlijk. Kwaliteit van leven vinden wij toch ook belangrijk. Maar nu moet eerst onderzocht worden of ik drager ben van de erfelijke BRCA-gen. Alleen dan kan ik meedoen.
Maar eigenlijk hoop ik dat het niet zo is, want dat heeft natuurlijk ook weer invloed op de levens van mijn bloedverwanten... Nee! Dat wil ik niet!!!!
Ze hebben een staal bloed afgenomen. Over ruim 2 weken krijgen we die uitslag en weten we meer... ik ben heel benieuwd. Maar zelf heb ik het gevoel dat het niet die gen is... Gewoon allemaal dikke pech. In combinatie met mijn levenswijze die ik altijd al heb gehad: nooit lief geweest voor mezelf. Ik geloof daarin... Als je een leven lang niet goed zorgt voor je 'body and mind'... krijg je vroeg of laat de deksel op je kop!

2 opmerkingen:

  1. Lieve Juudje,
    Jeej wat spannend dat je "proefkonijn" bent,ik snap dat je alle kansen aanneemt,ik zal heel erg duimen dat het wat voor je doet...wat is niet t goede woord...HEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEl doet!!!
    Maar vrouwke wat bedoel je met die onderste zinnen nou te zeggen....toch niet dat het aan jezelf ligt hé..hopelijk lees ik t niet goed...want dat is natuurlijk absoluut niet zo hé....weet verder ff niet wat ik hierop moet zeggen...Dikke kus xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Juudje,
    Jeej wat spannend dat je "proefkonijn" bent,ik snap dat je alle kansen aanneemt,ik zal heel erg duimen dat het wat voor je doet...wat is niet t goede woord...HEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEl doet!!!
    Maar vrouwke wat bedoel je met die onderste zinnen nou te zeggen....toch niet dat het aan jezelf ligt hé..hopelijk lees ik t niet goed...want dat is natuurlijk absoluut niet zo hé....weet verder ff niet wat ik hierop moet zeggen...Dikke kus xxx

    BeantwoordenVerwijderen