dinsdag 13 augustus 2013

op controle en weer opgelucht naar huis!

pfoe!!!! Weer gerustgesteld! Alle waardes van het bloed zijn binnen de normen. Niks geks. 
Om 16.15 konden we weer terecht bij de zo kundige Dr. Geboers. Zelfs zonder wachttijden!

Het is zo raar..... nu verwachtte ik gewoon bijna dat er iets was, zo beroerd dat ik me voelde...En dan blijkt er geen aantoonbaar oorzaak te zijn...

De dokter is grondig en vraagt alles, voert het in in de computer en dan ook nog lichamelijk onderzoek. Voelen en kloppen overal. Buik, rug, hals. Ik waardeer zo erg haar goede zorgen, hoe kan ik haar ooit bedanken??  Als ik me vrijdag nog slecht voel moet ik bellen.

Marco is er gelukkig bij en vraagt nog dingen... Ik ben helemaal van de wap en dingen komen ook niet binnen.... door de duizelingen denk ik...

Vandaag zijn er ook weer een paar scans ingepland. Ook die van de schedel alweer... Voor mijn gevoel te snel allemaal, maar het moet gewoon... Zo half afwezig hoor ik toe hoe de secretaresse belt voor de scans en er vriendelijk maar dringend nadruk op legt dat het sneller moet omdat het wel een oncologiepatiƫnt betreft.... slik.... Wil bijna tussenbeide vallen en zeggen, geeft niet ik wacht wel!!! Even later wordt er teruggebeld dat ik er toch tussen kan... Gatverdamme toch!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten