woensdag 7 augustus 2013

chemo

Mijn port a cath doet een beetje zeer. Bij het aanprikken voelde het al niet jofel en ik voelde 'm steeds zitten tijdens de chemotoevoer. Toen ze 'm er na afloop uittrokken, was het weer gevoelig en begon plotseling hard te bloeden. Ook daar stonden ze ervan te kijken... Raar, heb ik nooit gehad. Normaal is er een heel klein puntje bloed, hooguit. Ik hoop dat het morgen beter voelt. Toch een eng idee.

Mijn bloedplaatjes waren alweer goed en ik mocht dus de chemo krijgen. Stiekem wel opgelucht! Een week overslaan, ala! maar twee!! Nee. Bloeddruk was ook goed en gewicht blijft stabiel. Mooi!
Aan het einde van de chemo kreeg ik last van pijn in mijn rug. Net alsof je het voelt lopen in een ader die langs de wervelkolom loopt. Heel akelig gevoel maar niet uit te leggen. Dus heb ik er ook maar niks over gezegd. Is makkelijker, hihi.

Heel fijn gesprek gehad met Karen. Zij is geweldig!!! Wat een lieverd!!!