dinsdag 27 augustus 2013

niet goed!

Dr. Geboers.......... resultaten van de scans.

De uitslagen zijn niet goed. De tumoren zijn gegroeid met minstens 30%. In de rechterlong, lymfeklieren in de hals en langs de aorta... De schedelscan toont wel weer een aankleuring maar blijft een vraagteken... Voortzetten van deze chemo heeft dus geen zin.
Dokter Geboers nam echt de tijd om de volgende mogelijkheden uit te leggen. Ze zei "eerlijkheidshalve heb ik natuurlijk allang de uitslagen bekeken. We hebben uw situatie gisteren in het Teamoverleg besproken en ik heb contact gehad met Antwerpen." 
Wij vinden het heel fijn dat er samenspraak is en niet zomaar wat natte vingerwerk. En we beseffen dat er niet heel veel middeltjes meer zijn. Dokter zegt het zo "onze kast raakt nu onderhand ook een beetje leeg..."
Feitelijk zijn er nog twee soorten chemo die in aanmerking komen. Maaaaar...... er is ook een mogelijkheid om deel te nemen aan een studie in Antwerpen. Normaal gesproken gaan mijn nekharen omhoog staan met het woord studie (is gelijk aan proefkonijn in mijn beleving...) Maar hoe meer ze erover vertelde....... Uiteindelijk zei ik DOE MAAR!!! Ineens zag ik het ook als een extra strohalmpje...
Ze heeft meteen haar collega, Dr. Huizing gebeld... en ondanks dat zij op vakantie gaat en morgen geen consulten heeft.... mochten wij toch komen! Tsjeeeee!!


Het goede nieuws is dat er nog niks zit in de botten of vitale delen zoals lever en nieren... 

1 opmerking:

  1. Slecht nieuws...afschuwelijk voor je,wat moet je toch sterk zijn als je zo'n ziekte moet doorstaan...je bent echt een kanjer meid..respect!!! Ben erg trots op je en vind het vreselijk dat jij dit moet doorstaan..kan t niet vaak genoeg zeggen <3 !! Leef met je mee,zal kaarsjes branden en denk veel aan je!!! Dikke kus xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen