zaterdag 16 maart 2013

Zaterdag

Voelde me goed vandaag.  Geen pijntjes. Mijn haar wat korter geknipt. Het is er nog maar wel dun... Maar ik ga het er niet zelf afhalen zoals veel vrouwen doen.  Ik kan dat niet. Moet de natuur maar doen. We zijn met zijn tweeën naar Lommel geweest en ik voelde me niet eens erg onzeker over mijn mutsje... verbaast me eigenlijk...

Vanmorgen heb ik de email van G. beantwoord.  Vrij uitgebreid. En 'smiddags kreeg ik een ontzettend mooi en warm bericht terug. Ook uitgebreid. Moest er van huilen. Weer. Die man weet me altijd zo te raken, niet normaal!!! En nu heeft hij zelfs de term ' vrienden' gebruikt. Iets wat ik al heel lang voel bij/voor hem. Het is fijn om dat woordelijk te kunnen zien. Net alsof het dan wel echt is en niet zomaar een gevoel of een hoop... waardevol... voor mij...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten