zondag 3 maart 2013

lief berichtje

Lieve Judy, al sinds het telefoontje wat ik van Miki kreeg nu 3 weken geleden, zit jij in mijn gedachten...
En ik weet niet wat ik moet zeggen... zo verbijsterend was het nieuws.
En nu, welke woorden zijn op zijn plek, ik weet het niet. Ik wil je alleen laten weten dat ik veel aan jou en jullie denk. Hoorde deze week dat jullie van plan zijn om met Pasen naar Amerika te gaan met zijn drietjes.... leuk, fijn om dat nog te doen.

Als ik iets voor je kan doen wat je fijn zou vinden..... graag. Als ik iets voor jou voor je moeder kan doen....graag.

Ik wens je heel veel sterkte en kracht, ik hoop dat je ergens nog de kracht kunt vinden om te genieten van de tijd die je nog gegeven is en daar geloof ik ook wel in wat jou betreft....
Maar nogmaals als ik iets voor je kan doen.... dan hoop ik dat je het vraagt.

Hele dikke knuffel voor jou en de jouwe...


Rian