vrijdag 15 maart 2013

3 maart... geschreven naar Dianne

hey Dianne,
het gaat eigenlijk wel heel goed. Je ziet nog niks aan me en ik ben heel druk in de weer met van alles en nog wat. Veel te veel te doen, geen tijd om eraan toe te geven. Van de chemo heb ik niet heel veel last, tot nu toe. Ik voel me nog heel sterk. Ze doen het nu ook in een kleinere dosis, omdat het doel nu anders is... Niet meer genezen maar stabiliseren... Ik ben bezig met een cursus Mindfulness en dat bevalt me heel goed... En ook volop bezig met een rondreis plannen van 2 weken door de USA... Onze laatste reis samen... We gaan er wat van maken!!! Ik ben vooral benieuwd naar de overweldigende natuur... Jullie houden ook zo van natuur he? Oh ja, verder ben ik heel veel bezig met schrijven en dingen vastleggen.......... Ik wil niet in een keer verdwijnen en klaar.....Soooooo!!! das een flink bericht geworden, hihi, Lief dat je meeleeft.
liefs en groetjes van Judy xxx
D'r zit alweer knop in jullie Seringenboom. Hoopvol.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten