maandag 4 november 2013

Maandag

FF een kort bericht van Marco.
Judy is op momenten minder helder en heeft gevraagd of ik af en toe wat schrijf hier.........
Helaas geen mooie complete lopende zinnen. 
Vanmorgen toch gebeld voor afspraak bestraling. Woensdag beginnen we hier aan, als Judy dat nog aan kan.Besluiten we die morgen. In kort telefoongesprek met bestralingsarts zei hij dat ie overleg met radioloog had gehad en dat er toch uitzaaiingen in de kleine hersenen zitten. Deze worden dan tegelijkertijd ook bestraald. Slagingskans op verbetering worden al bijgesteld op 30 % a 50 %........
We vinden het toch belangrijk dat Judy beter hoort en minder duizelig is dus we gaan het proberen.
Verder wordt er morgen een ziekenhuisbed gebracht voor in de woonkamer. Alweer een grote kut stap.....


11 opmerkingen:

  1. Wat een ellende Marco. Vreselijke keuzes die gemaakt moeten worden.,fijn dat we door jouw woorden op de hoogte blijven. Dikke kus voor m'n nicht xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook blij met jouw woorden, wat moet het voor jou ook verdomd lastig zijn, steeds die stapjes, op het moment meer stappen, terug. Dapper dat je dit doet voor Judy. Hoop van harte dat de bestraling gaat doen wat jullie hopen. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marco, bedankt voor de update, weer nieuwe k.. Stappen.....pffff kusz knuf voor jullie allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marco, heel erg fijn dat je de moed hebt om hier voor ons die met jullie meeleven een update schrijft hoe het met haar gaat.
    Weer een stap achteruit, wij kunnen ons maar een heel klein beetje indenken hoe jullie je daar moeten voelen.
    Hopen dat de bestraling iets zal doen zodat ze zich beter gaat voelen
    Wij leven op afstand met jullie mee.
    Een dikke kus voor jullie allen
    Liefs van haar Space Mam en Jos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief Marco dat je voor judy wil schrijven....zo kunnen we toch op de hoogte blijven. Wat een ellende maken jullie mee zeg echt niet te geloven. Het is allemaal echt klote zeg!! Nu maar hopen dat de bestraling aan slaat.
    En de complete lopende zinnen daar letten we niet op !!
    xx chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet niet wat te zeggen......Ik zou het liefst beetje schelden maar houd me in
    Wens jullie alle kracht lieve Judy, Marco en Lars

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn Marco dat jij ons op de hoogte wil houden voor Judy!! Het is voor jullie 3e ook zo vreselijk wat jullie doormaken,klote,geen woorden voor!!!
    Nu hopen dat de bestraling aanslaat,en zeker een kut stap dat ziekenhuisbed!!!
    Ik wens je heel veel sterkte!!! En ook voor Lars natuurlijk!

    Lieve Juudje,
    Ik zal voor je duimen dat de bestraling aanslaat!!!! Verder wens ik je heel veel kracht en sterkte meid!!!!
    Hele dikke kus en knuffel Daan xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Shit zeg! Heel veel moed en sterkte, ik hoop zo dat de bestraling gaat aanslaan! Marco laat me aub weten als ik iets voor je kan doen. Liefs Malika xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje het gaat wel heel snel de verkeerde kant op lijkt het. Zo herkenbaar, maar ik hoop dat als de bestralingen door gaan, jullie meer tijd gegund is. Ik wens Judy, Lars en jou heel veel liefde, sterkte, moed, wijsheid en heel veel genietmomenten toe.
    Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hemeltje..... ik had gewoon geen woorden toen ik dit las gisteravond...... zó rot voor jullie.
    Dankje Marco, dat jij ons op de hoogte wil houden..... super. Tjeeeemig, want wat een hoop rot stappen die jullie zo moeten maken.
    Wens jullie super veel kracht, moed, rust, "closeness", quality time en warme momenten samen toe.
    veel liefs van ons..... Liza, Angèle en Natasja xxx

    BeantwoordenVerwijderen