maandag 11 november 2013

11-11 Wapenstilstand...?


Vannacht heeft Judy voor het eerst beneden geslapen. Ze voelt zich niet meer veilig de trap oplopen.Vaak wazig, niet kunnen concentreren. Gewoon kijken is dan al te vermoeiend. De laatste dagen kan ze ook niet meer op woorden komen....ik ben mijn vriendin met momenten al aan het verliezen.

Deze dagen veel gesproken in iets betere momenten van Judy over de bestraling wel of niet. We gaan het niet doen... Ze is niet in staat om nog 5 keer naar Antwerpen te gaan. Het beetje energie dat ze nog heeft gaan we niet hier aan op maken. Met de kleine kans van slaging daarin meegenomen.
Ook Lars mening deed hier sterk in mee.
Judy had moeite met deze beslissing wat ze ziet het als opgeven.
Dit is niet opgeven maar de juiste beslissing nemen.
Dit is ook geen strijd maar het ondergaan van.....
 

11 opmerkingen:

  1. Pfff marco ik weet niet wat ik moet zeggen. Andere mensen weten altijd de juiste woorden te vinden. Ik kan alleen maar zeggen dat we veel aan jullie denken en met jullie meeleven. Wat zou ik graag willen dat ik kon zeggen dat het goed komt en honderden met mij maar dat komt het niet. Zo oneerlijk! Koester al het moois en jullie zijn echt een dreamteam! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wijze woorden Marco, de tijd samen is nu belangrijker. Ik heb begrepen dat ondergaan van bestraling ook heel veel energie kost.
    Ben je nu thuis van je werk of heb je die beslissing nog niet hoeven te nemen?
    Ik sluit me verder aan bij cindy/rene, beter kan ik het niet verwoorden. Heel veel sterkte in deze moeilijke strijd. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan hier alleen nog aan toevoegen, ik ben in gedachte bij jullie!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan me goed voorstellen... jullie beslissing. Elk goed momentje en beetje energie die Judy nog heeft is nu kei belangrijk voor jullie 3tjes... om samen te benutten en koesteren.
    Heel veel sterkte voor jullie alle drie.
    liefs..... liza, angèle en natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Judy,

    Met dit berichtje wil ik je bedanken voor de bijzondere vriendschap met "Sis". Je zit helemaal in haar hart. Uit de verhalen van haar weet ik wat een ongelooflijke lieverd jij bent! Ik wil jullie drietjes en alle mensen om jullie heen heel veel sterktd wensen.
    Mama van "Sis".

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve judy marco en lars
    Het enige wat ik nu kan doen is jullie heel veel sterkte wensen. Ik zou willen dat hét meer was. Ik denk regelmatig aan jullie. Heel veel liefs xxx manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Judy Marco en Lars,
    Wij willen jullie heel veel sterkte wensen dit is het enige wat wij kunnen doen.
    Judy ik wil jou ook bedanken voor jou bijzondere vriendschap Want dat is hij zeer zeker
    Bijzonder omdat we van jou zijn gaan houden terwijl we jou nog nooit gezien hadden.
    Na jou ontmoet te hebben ging het houden van nog meer betekenis krijgen.
    Heel veel liefs en zeker voor altijd in ons hart
    Je Space mam en Jos xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is waar wat je zegt, steeds weer bij elke stap ben je een beetje afscheid aan het nemen. Een stukje van je hart valt er dan steeds af
    Fijn voor Judy dat jullie er zo voor haar zijn
    De tranen rollen over mijn wangen...........
    Hoe moet je nou afscheid nemen van zo'n kanjer.............oneerlijk (voor jullie nog het allermeest)
    Lieve Judy Luve joe xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In gedachte bij jullie!!! En nogmaals heeeeeeeel veel sterkte!!!
    Veel liefs Daan xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pfff, ook vanuit hier een stilte.....zo oneerlijk!!!! Je bent voor velen een voorbeeld Judy xxxxxx Coise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Judy, Wat ons mam zegt. Heel erg bijzonder vinden wij dat, die vriendschap. Judy je bent een kanjer! Wat er allemaal met je gebeurd zou nooit waar mogen zijn...
    Sis is er voor jou, wij zullen er zijn voor onze Sis. En in gedachten bij jou, Marco en lars.

    Heel veel sterkte lieve Judy, dikke knuffel Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen