donderdag 28 februari 2013

Viktor geschreven...op facebook.....

hee lieve Viktor,
Hoe gaat het met je?
Ik heb lang getwijfeld of ik je wel zou schrijven maar het is sterker dan mezelf.... Ik kan me voorstellen dat je misschien helemaal niet zit te wachten op dramaverhalen van "fans" en zielsverwanten.... In dat geval; klik me gerust weg

Okee, je bent er nog....... Vorig jaar september las ik jouw boek en was jij voor mij de doorslag om hulp te vragen... Maar nu heb ik te horen gekregen dat de kanker van 2 jaar geleden is uitgezaaid en dat ik niet nog eeuwig heb.... Ik ben als een bezetene bezig om dingen op te schrijven, zo bang dat alles gewoon vergaat, samen met mij. Had zoooo graag nog een boek willen schrijven en mensen RAKEN zoals jij dat deed............ Meer dan een persoonlijke blog zal het wel niet meer worden... Jammer! De psych in het ziekenhuis, die weet van die eeuwige depressies, vroeg me iets treffends.... "hoe is dat voor jou; al heel je leven te hebben geflirt met de dood... en nu komt het zo dichtbij?"
Viktor, ik verwacht niks van je, wilde het gewoon even met je delen.
Met hele lieve warme groet, Judy X
Take care!